Проблема е сления колата Алфа 155 1.9ТД. Прави следното като я запалих запали нормално след това изведнъж както си вървеше и давам газ тя изгасна. Паля, но запали с повече въртене и работи форсирасе, и пак така като пусна газта и гасне. Странно идеи, а вчера си работеше нормално измих я и днес го направи. Спешно идеи какво да видя че трябва да се пробирам към София!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем - 155 1.9TD! Спешно
Collapse
X
-
Проблем - 155 1.9TD! Спешно
Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:12.Lancia Dedra 2.0i Auto '96
Great Wall Hover 2.8 Tci '08
Alfa Romeo 155 1.8 8v '94Тагове: Няма
-
Първоначално публикувано от gelepz Покажи съобщениеПроблема е сления колата Алфа 155 1.9ТД прави следното като я запалих запали нормално след това изведнъж както си вървеше и давам газ тя изгасна паля но запали с повече въртене и работи форсирасе и пак така като пусна газта и гасне странно идеи а вчера си работеше нормално измих я и днес го направа спешно идеи какво да видя че трябва да се пробирам към софия
Сега по темата - караш колата на една диагностика и ще разбереш къде е проблема. Така едва ли някой може да ти сложи диагноза. Дори и да има предположения, предполагам, че всички ще те посъветват за диагностика, и това и ще направиш накрая, защото не може да си сигурен в нищо казано на общо гадаене...!
-
Колега за да иде до диагностика първо трябва да тръгне да върви, а сега я пробвах пак след като изсипах филтара горивния и пак го налях с нафта . Акумулатора ми падна та сега като се зареди пак ще пробвам. Ако има други идеи някой ще съм много благодарен. Миенето дали има нещо общо че съм я мил с кофа с вода да не се е намокрило нещоLancia Dedra 2.0i Auto '96
Great Wall Hover 2.8 Tci '08
Alfa Romeo 155 1.8 8v '94
Comment
-
Не него не отвън . А сега я пробвах запали но форсира до 3000 об.за 15сек и след това колкото и газ да даваш гасне и като изгасне се чува едно като бълбукане от резервоара . А дали е възможно помпата в резервоара да е дала фира.Last edited by gelepz; d.m.y г., 21:52.Lancia Dedra 2.0i Auto '96
Great Wall Hover 2.8 Tci '08
Alfa Romeo 155 1.8 8v '94
Comment
-
Че то изобщо имаш ли помпа в резервоара? 2,5 има само смукател и връщаща линия. А и не съм много оптимист за диагностиката на тези стари дами. Особено по горивната система. Пробвай да и подадеш нафта директно към филтъра с едно шише и 2 маркучаAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от gelepz Покажи съобщениеПроблема е сления колата Алфа 155 1.9ТД. Прави следното като я запалих запали нормално след това изведнъж както си вървеше и давам газ тя изгасна. Паля, но запали с повече въртене и работи форсирасе, и пак така като пусна газта и гасне. Странно идеи, а вчера си работеше нормално измих я и днес го направи. Спешно идеи какво да видя че трябва да се пробирам към София!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеОсвен букви, българският език има и препинателни знаци. Правят се нови изречения и т.н., за да могат хората да те разбират! Прочети си поста и опитай сам да се разбереш, да видиш колко е трудно хората да ти разкодират по 10 мин. писанията...
Сега по темата - караш колата на една диагностика и ще разбереш къде е проблема. Така едва ли някой може да ти сложи диагноза. Дори и да има предположения, предполагам, че всички ще те посъветват за диагностика, и това и ще направиш накрая, защото не може да си сигурен в нищо казано на общо гадаене...!
На тая кола освен релето за мигачите,на друго няма на какво да направиш диагностика
Колегата,слушай сега.
Колата ти дърпа отнякъде въздух,затова гасне.В резервоара няма никаква помпа,самата нафтова помпа дърпа и връща нафтата в резервоара.Горивният филтър зад тръбата за високо налягане на турбото,сменял ли си го скоро?Пробвай да неби да се е разхлабил.Отвий лекичко капачето в долния край,трябва да потече нафта.Ако няма нафта,отвиваш пробката в горния край,на самата чаша на филтъра и с една спринцовка наливаш.Ако имаш възможност,купи си горивен филтър от Рено 19,абсолютно същия е само че отгоре има помпичка за подкачване.
След като напълниш филтъра,разхлаби на първи цилиндър тръбичката за нафта,тази която влиза в дюзата.Въртиш на стартер докато от тръбичката почне да капе нафта,стягаш и палиш.
Когато я запалиш измъкни от 4-ти цилиндър маркучето за обратна нафта и виж какво количество илиза от там,трябва да е постоянен теч.Надуй с уста тръбата за обратна нафта която влиза в резервоара,от там откъдето разкачиш маркучето на дюзата на 4-ти цилиндър.В нафтовата помпа също има финна цедка,която не ти препоръчвам да пипаш,ако не си в час поне малко с механика.
А най-лесния вариянт е; Двата маркуча,за правата и обратна нафта ги потапяш 4 литрова туба за вода с отрязана гърловина,сипваш нафта и въртиш.Веднага ще разбереш дали проблема ти е по горивната система или някъде по тръбопроводите към резервоара.
Ако има нещо питай.
Comment
-
Първоначално публикувано от gelepz Покажи съобщениеБлагодаря на колегите! Помогнахте ми много .
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment